نوشته شده توسط : mali

رستوران نور

یکی دیکر از رستوران های شهر بانکوک کشور تور تايلند رستوران نور می باشد. ایرانیانی که دوست دارند در خارج از ایران در کشور تایلند هم غذای ایرانی میل کنند این رسنوران انتخاب بسیار مناسبی است. بهتر است نرخ تور تایلند حتما رستوران نور را در اولویت و در اول لیست رستوران ها قرار بدهند. رستوران ایرانی نور با توجه به موقعیت مناسب آن و قرار گرفتن در پتونام  و ارائه غذا های ایرانی توانسته جایگاهی مناسب را در لیست رستوران های بانکوک به خود اختصاص دهد.

در سفر خود به تایلند باتور تایلند لحظه آخری حتما از غذا های ایرانی این رستوران استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران نور

 

رستوران پرسپولیس

رستوران پرسپولیس یکی تور تايلند از رستوران های ارزان شهر بانکوک است. با توجه به قیمت منو ها این رستوران محبوبیت خوبی را بین توریست های ایرانی پیدا کرده است. نرخ تور تایلند هر رستورانی در هر کجای جهان خصوصیات مختص خودش را دارد که خصوصیت این رستوران با کیفیت و لذیذ بودن غذا هایش نسبت به قیمت کمش است به همین دلیل این رستوران بیش تر مورد توجه شرکت های مسافرتی تور تایلند لحظه آخری است که به ایرانیان سرویس می دهند.

توصیه می شود برای یک بار هم که شده در سفرتان به تایلند حتما غذا های این رستوران را میل نمایید.تور تايلند

رستوران پرسپولیس بانکوک



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب تایلند,رستوران پرسپولیس,رستوران نور,بهترین رستوران های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آیبیس پاتونگ تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پوکت تایلند در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. فاصله هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و تا ساحل 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل ایبیس پاتونگ پوکت تایلند در فاصله ۴۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی می باشد.

امکانات هتل آیبیس پاتونگ تایلند

امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه و کرایه اتومبیل می باشد. اتاقهای هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند تابستان 95 می باشند.

 

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آماری آتریم تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند در خیابان Petchburi  و در چند قدمی ايستگاه مترو واقع شده است. مرکز ملي گردهمايي بانکوک، ده دقيقه با هتل فاصله داشته و دسترسي راحت مسافران تور تایلند تابستان 95 به مراکز عمده تجاري و خريد را امکان پذير مي سازد.

امکانات هتل آماری آتریم تایلند

امکانات این هتل شامل مرکز تناسب اندام  ، خدمات ماساژ درماني ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و ... می باشد. رستوران Cascade با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران Vivaldi غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند تابستان 95 ارائه می کند . رستوران Mingles Pub دارای موزیک زنده می باشد.

 

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند


هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریم بانکوک تایلند


تصویری از هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

 

هتل د پاترا تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که شامل خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی و استخر روباز می باشد.

امکانات هتل دی پاترا بانکوک تایلند :

هتل دی پاترا بانکوک تایلند دارای صرافي ، اتاق جلسه ، ترانسفر فرودگاه ، دسترسی به اینترنت وایرلس ، رستوران با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی ، خدمات زيبايی آرايشگاه و ... که میهمانان تور تایلند تابستان 95 می توانند از آنها بهره مند گردند.

 

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند


هتل د پاترا بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف تایلند,هتل آیبیس پاتونگ تایلند,هتل آماری آتریم تایلند,هتل د پاترا تایلند, ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بانکوک یکی از شهر های بزرگ تجاری دنیاست. که دارای مراکز خرید مدرن و بین المللی فراوانی است که مرکز خرید سنترال چیلدوم یکی از این مراکز خرید است. این مرکز خرید هفت طبقه مجزا از هم را دارد که در طبقه اول لوازم آرایشی بهداشتی, عطریات, کیف و کفش دستی است با برند های مختلف و مروف مانند Marc By Marc, Mulberry, Louis Viutton, Jacob, Dior.

در طبقه چهارم امکان پیدا کردن سوغاتی مربوط به کشور تایلند را دارید مانند ابریشم و لوازم دست ساز با کیفیت تایلندی.خوبی این مرکز خرید این است که زیاد پر سر و صدا و شلوغ نیست و شما به راحتی می توانید به طور کامل این مرکز خرید را بگردید و در کمال آرامش خرید کنید. با انتخاب تور تایلند اردیبهشت 95 برای سفر به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید سنترال چیلدوم بانکوک

 

شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است زیرا اگر بدانید از کجا خرید کنید، می توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. در بانکوک مجتمع های تجاری بسیاری وجود دارد که مناسب برای خرید و گردش است. تمام مجتمع های تجاری در بانکوک دارای سیستم خنک کننده هستند. می توان ساعت ها در آنجا به خرید و گردش و یا صرف غذا مشغول شد. در مجتمع های تجاری بانکوک می توان هر نوع کالایی را یافت. از لوازم برقی و الکترونیکی تا پوشاک و مواد غذایی. اما بازارها و مراکز تجاری نیز وجود دارند که فقط نوعی از کالا را عرضه می کنند.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا یکی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار بانکوک است. این مرکز خرید بسیار بزرگ وشیک به سبک فرانسوی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای اجناس های زیاد با برند های معروف است. همچنین دارای یک رستوران بزرگ و زیبا به نام پروونس است که شما به راحتی می توانید یک روز کامل خود را صرف گشتن در این مرکز خرید کنید که مطمئنا برای گشتن کامل این مرکز خرید بزرگ زمان کم می آورید.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند,بهترین مراکز خرید تایلند,مراکز خرید شیک تایلند,مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد